شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

    فروشندگی

    مشتری مداری در راس ارزش‌های سازمانی‏ فروشگاه هنری بهزاد شیرالی قرار دارد و از آنجا که خریداران نه تنها مشتری فروشگاه هنری بهزاد شیرالی بلکه مشتری تمام فروشندگان هستند، جلب رضایت آنها باید اولین و بالاترین اولویت همه‌ی ما باشد.

    در راستای سیاست‌های مشتری محور فروشگاه هنری بهزاد شیرالی و به‌ منظور سازگاری با شرایط اقتصادی جامعه، قوانینی برای فروش در سایت هنری بهزاد شیرالی وجود دارد که عمل به این قوانین منجر به افزایش رضایت مشتریان، جلب اعتماد آن‌ها و از همه مهم‌تر ساخت و ایجاد تجربه‌ای عالی در خرید از شما می‌شود. همچنین عمل به این قوانین باعث جلوگیری در سو استفاده از سایت هنری بهزاد شیرالی توسط معدود فروشندگان متخلف خواهد شد.

    عملکرد فروشندگان بر اساس چندین معیار سنجیده خواهد شد و فروشندگانی که از عملکرد و استاندارد باکیفیت مورد نظر برخوردار نباشند جریمه شده و یا با آن‌ها قطع همکاری خواهد شد.

    به فروشندگانی که با رعایت قوانین و استانداردهای فروشگاه هنری بهزاد شیرالی از عملکردی با کیفیت بالا برخوردار باشند، نشانی تعلق خواهد گرفت که خریداران با مشاهده‌ی آن می‌توانند با اطمینان کامل از فروشنده خرید کنند.

    در این مقاله همه‌ی آنچه باید در مورد قوانین فروش در فروشگاه هنری بهزاد شیرالی بدانید به تفصیل ذکر شده و در صورت نیاز به روزرسانی خواهد شد.

    موضوعات

    • قیمت مصرف کننده
    • فروش کالای غیر اصل
    • فروش کالای ممنوعه، غیر بهداشتی مضر
    • لغو سفارش مشتری
    • ارسال به موقع سفارش مشتریان
    • کالاهای مرجوعی
    • ارزیابی و رتبه بندی فروشندگان
    • نشان های فروشندگان موفق در فروشگاه بهزاد شیرالی

    قوانین و مقررات فروش در فروشگاه هنری بهزاد شیرالی

    ۱ . قیمت مصرف کننده

    از قرار دادن قیمت‌های غیر واقعی و فروش با قیمت اصلی تحت عنوان تخفیف که به نوعی فریب خریدار محسوب می‌شود، خودداری کنید.

    ۲ . فروش کالای غیر اصل

    اگر در عنوان یا تصاویر کالای نمایش داده شده، برند اصلی کالا ذکر شده باشد ولی کالای فروخته شده با نمونه‌ی اصلی کالا مغایر باشد، کالای مورد نظر غیر اصل شناخته شده و امکان فروش این نوع از محصولات در فروشگاه اینترنتی بهزاد شیرالی وجود ندارد.

    همچنین توصیه می‌‌شود فروشندگان جهت حفظ اعتبار خود و وبسایت بهزاد شیرالی از فروش کالاهای بی‌کیفیت خودداری کنند.

    ۳ . فروش کالای ممنوعه، غیر بهداشتی مضر

    شرح: فروش کالاهای ممنوعه و غیربهداشتی که برای سلامت مصرف کننده مضر هستند ممنوع است.

    برای مشاهده لیست کالاهای ممنوعه حتما مقاله کالاهایی که در بهزاد شیرالی نمی‌توان فروخت را مطالعه کنید. این لیست ممکن است تغییر کند و اقلامی به آن کم یا اضافه شود پس حتما به اطلاعیه های مربوط به اقلام ممنوعه که در صفحات اجتماعی ما منتشر می شود توجه فرمایید و این لیست را مجدد چک کنید.

    ۴ . لغو سفارش مشتری

    شرح: از کنسل کردن سفارش مشتری به دلایلی مثل قیمت اشتباه، عدم موجودی و … جدا خودداری کنید. در‌صورت موجود بودن محصول در سایت و سفارش مشتری از آن کالا، فروشنده ملزم به ارسال کالا است، بنابراین فروشنده باید میزان موجودی محصولات خود را در پنل به‌روز نگه داشته و در صورت نداشتن موجودی، کالا را غیر فعال کند.

    دلایل لغو:

    • عدم موجودی کالا در انبار فروشنده
    • فروش کالاهای ممنوعه
    • تاخیر در تامین و ارسال کالا از سمت فروشنده
    • اشتباه در قیمت‌گذاری

    ۵ . ارسال به موقع سفارش مشتریان

    شرح: فروشندگان موظف هستند کالاهای سفارش داده شده را به موقع و راس زمان مقرر به دست مشتریان برسانند.

    برای جلوگیری از تاخیر در ارسال کالا، داشتن موجودی کالا الزامی است، بنابراین از موجود کردن کالای بدون موجودی در سایت بهزاد شیرالی جدا خودداری کنید.

    اگر فروشنده ناچار به تهیه‌ی کالا هم‌زمان با دریافت سفارش است، مدت زمان ارسال کالا به مشتری در سایت باید با محاسبه‌ی زمان تهیه‌ی کالا توسط فروشنده درج شود.

    همچنین فروشنده موظف است که میزان موجودی کالا در پنل فروشندگان را به‌روز و مطابق با واقعیت درج کند.

    7 . کالاهای مرجوعی

    • مشکلات فنی / معیوب بودن کالا
    • مغایرت محتوا
    • مغایرت لیبل
    • مغایرت رنگ
    • کسری اقلام همراه کالا
    • کالای استفاده شده
    • کالای غیر اصل (تقلبی)
    • عدم اعمال تخفیف
    • آسیب فیزیکی کالا با بسته‌بندی سالم

    ارزیابی و رتبه بندی فروشندگان

    فروشندگان بر اساس معیارهای ذکر شده در سه گروه خوب، متوسط و بد رتبه‌بندی می‌شوند و بر اساس رتبه‌ی کسب شده، نسبت به ادامه‌ی همکاری ایشان با سایت بهزاد شیرالی تصمیم‌گیری می‌شود.

    در جدول زیر جزییات نحوه‌ی رتبه‌بندی فروشندگان قابل مشاهده است:

    خوب: طبق این جدول، فروشندگانی که کمتر یا مساوی ۱% تاخیر در ارسال کالا، کمتر یا مساوی ۱% لغو سفارش و کمتر یا مساوی ۱% مرجوعی داشته باشند، در رده‌ی فروشندگان خوب قرار می‌گیرند.

    متوسط: فروشندگانی که بیشتر از ۱% و کمتر یا مساوی ۳% تاخیر در ارسال کالا، بیشتر از ۱% و کمتر یا مساوی ۲% لغو سفارش و بیشتر از ۱% و کمتر یا مساوی ۲% مرجوعی داشته باشند، در رده‌ی فروشندگان متوسط قرار گرفته و نیاز به بهبود عملکرد خود در اسرع وقت دارند.

    بد: فروشندگانی که بیشتر از ۳% تاخیر در ارسال کالا، یا بیشتر از ۲% لغو سفارش و یا بیشتر از ۲% مرجوعی داشته باشند، در رده‌ی فروشندگان بد قرار گرفته و دیجی‌کالا ناچار به خاتمه‌ی همکاری با ایشان است.

    نشان های فروشندگان موفق در سایت بهزاد شیرالی

    به فروشندگانی که با رعایت قوانین و استانداردهای فروشگاه بهزاد شیرالی از عملکردی با کیفیت بالا برخوردار باشند، نشانی تعلق خواهد گرفت که خریداران با مشاهده آن می‌توانند با اطمینان از فروشنده خرید کنند.

    در حال حاضر دو نشان برای فروشندگان موفق در فروشگاه بهزاد شیرالی تعریف شده است: نشان فروشنده رسمی و نشان فروشنده برگزیده

    با آرزوی فروشی موفق برای شما

    Skip to content